Close ad

دعت على عيالها الـ 4 يموتوا في يوم واحد وربنا استجاب.. قصة من الخيال لأم أيمن في المقابر| فيديو

23-6-2024 | 22:22
دعت على عيالها الـ  يموتوا في يوم واحد وربنا استجاب قصة من الخيال لأم أيمن في المقابر| فيديوأم تدعي علي أولادها ال4 فيستجيب الله
مصطفى الميري

الحاجة أم أيمن.. سيدة عجوز تظهر عليها علامات التعب والحسرة على أبنائها الـ4 الذين توفوا؛ بسبب دعائها عليهم أن يموتوا جميعا في «خشبة واحدة»، كاشفة تفاصيل ما جرى لهم.

موضوعات مقترحة

وقالت الحاجة أم أيمن -التي تقطن المقابر منذ 43 سنة-، إن أبنائها الـ4 ماتوا عدا الابن الخامس، معلقة: مرات ابني رافضة وجودي في البيت، ومستحملتش العيشة معاهم خالص، وابني أنكرني ومبيسألش عليا أبدا.

وتابعت الحاجة أم أيمن خلال لقائها مع الإعلامية نهال طايل ببرنامج تفاصيل المذاع على قناة صدى البلد: «دعيت على عيالي أن ربنا يأخذهم في خشبة واحدة، وكنت بدعي عليهم بغضب وضيق وحسيت أنهم هيموتوا مني، وقاعدة في المقابر لأني لازم أكون موجودة جنب ولادي في تربتهم».

واستكملت أم أيمن: «مكنتش أعرف أن ربنا هيستجيب لدعائي على أولادي ويموتوا بسرعة كدا، ومش بحس بالصيف أو الشتاء؛ لأني عايشة وسط المقابر ومش بخرج إلا لو بشتري طلباتي من السوق».

وعلقت قائلة: الشيوخ اللي قالو لي أن الدعوة عليهم هي السبب في موتهم، وبقول لكل أم محدش يدعي على ابنه أبدا، مهما حصل، ولو دعت أم على ولادها يكون من وراء قلبها».


دعت على عيالها الـ 4 يموتوا في يوم واحد وربنا استجاب.
كلمات البحث
اقرأ أيضًا: